bitcoin alimi btc almak tl ile

Bitcoin hızla değer kazanıyor peki biz btc alacağız nasıl almalıyız.
 Ben btc yi borsa ile alıyorum ve borsada bekletiyorum kullandığım borsa paribu buraya kendi banka hesabımdan bana verilen iban a türk lirası atarak hesabıma türk lirası geçtiği zaman hemen bitcoin alımına başlıyorum. Ardından alım satım yapıp btc değerinin artış ve inişlerinden faydalanıp elimdeki sermayeyi arttırıyorum küçük miktarda olsa zamanla artıyor.
Bu işlemleri yapmam riske gerek yok diyorsanız bir cüzdan hesabınız olsun.
kullandığım bitcoin  cüzdan hesabı https://blockchain.info/tr/wallet buraya aldığınız btc leri alın bekletin bir btc 25 bin dolar olunca satarsınız veya istediğiniz değere ulaşınca borsa hesabınıza aktarır oradan satar oradanda banka hesabınıza gönderirsiniz.
Detaylı Anlatım Buraya Tıklayıp ulaşabilirsiniz

Yorumlar