Bitcoin Almak Bitcoin Alimi Basit

Bitcoin nasıl alınır?
Bitcoin nedir?
Bitcoin Bir sanal para birimidir btc borsaları ile alım satım yapıp iniş çıkışlardan sürekli değerlenen btc ile kar elde edebilirsiniz.
Btc bundan 5 yıl önce 21 tl iken hatta 0,01 tl olduğu zamanları bile vardır ki şuan 17 bin tl ye kadar değeri yükselmiştir yani 21 tl ye 1 btc alsaydını yada 1 tl ye  her neyse artık şuan sadece 17 bin tl niz olabilirdi.
Tabi Zamanı Geçti Peki Şimdi ne yapcaz.
Şuan değeri 13 bin gün içersinde 14 bin 15bin tllere çıkıp 13 12 bin tl lere inmektedir. Gün içersindeki iniş çıkışlardan faydalanıp. sadece 100 tl ile bile günlük 3 5 işlemle 20 30 tl kazanabilir serayenizi yükseltebilirsiniz. Çünkü bu para birimi dünyanın en çok kullanınlan para birimi olacaktır ve zamanla kullanımı artacağı için daha çok değerlenecektir. Şuanda 4000 $ civarında seyreden bu coin 2018 lerin başında 6000$ dolar olacağı düşünülüyor yaklaşı güncel kur ile 1$ = 3,43 tl den 20580 tl.
Peki Tamam bunu bizlerde biliyoruz.

Bitcoin Nasıl Alınır

Ben borsa üzerinden aldım henüz bir cüzdan açmadım bile alım satım yapıyorum en basit  alım satım ise www.paribu.com ile yapılır banka hesaplarına kendi hesabınızdan para göndererek hesabınıza para yattıktan sonra beklediğiniz değerlerden alabilirsiniz.
Detaylı Anlatım Buraya Tıklayıp ulaşabilirsiniz



bitcoin
bitcoin

Yorumlar